Dag 14 - Mazara del Vallo

15 september 2013 - Mazara del Vallo, Italië

Na twee weken te hebben rondgetoerd hebben we veel indrukken opgedaan. Nu de tijd om even niks te doen. We rijden naar onze laatste stop tijdens deze reis, naar Mazara del Vallo om de laatste 3 dagen aan strand te gaan liggen. Onderweg in Selinunte nog even gestopt om een tempel bekijken; daarmee hebben we het tempelverzadigingspunt wel bereikt. Om twee uur komen we aan in t hotel. Het is er heeeeel rustig. We gaan na het neerzetten van de tassen direct naar t zwembad. We zijn de enige badgasten.
De komende dagen blijven we hier, verkennen strand en restaurantjes. Dus niet zoveel bijzonders meer om op deze weblog te melden.
Daarmee eindigt dit verhaal van onze trip door Sicilië. Ik hoop dat jullie met plezier op de achtergrond met ons zijn meegereisd. We hopen jullie volgend jaar weer op dezelfde zender aan de buis te treffen.
Lieve groeten, en tot gauw,
Nico & Petra

1. Corry:
    16 september 2013
    Wel de moeite waard geweest om de tempels nog even te fotograferen. Mooi hoor, zo verlicht. Ik wens jullie nog een paar mooie dagen; lekker relaxen hoor.
    Enne, volgend jaar zit ik weer aan de buis gekluisterd.
    Ik heb van jullie verhalen genoten, heel informatief, mooie foto's en met de nodige humor geschreven. Voor mijn gevoel heb ik in jullie rugzak meegereisd. Bedankt voor de reis.
    Je bent je roeping misgelopen.
    Liefs, Corry
  2. Mamma:
    17 september 2013
    wij wensen jullie een goede reis terug .lieve gr mamma